It's such a wonderful life

Ikväll har jag pluggat lite biologi samt tittat på Idol med mina päron. En rätt skön kväll faktiskt med regnet smattrandes utanför fönstrena. Imorgon blir det en otroligt bra dag med fotografisk bild i en och en halv timma och sedan kemi. Slutar mellan tolv och halv ett. AWESOME! Så vi får se om jag kilar in till stan, tar bussen hem eller stannar kvar pch pluggar lite.



Jag har hört från många vänner att mitt hår är speciellt, att de känner igen mig p.g.a. mitt hår. Inte så att de bara känner igen mig på håret, men på långt avstånd är det tydligen mitt hår som..gör mig igenkännbar. Kanske lite som en GPS? Tänk er då om jag skulle färga det blått eller grönt? Vem skulle INTE känna igen mig, eller se mig för den delen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback