Känn en doft av kärleken

Torsdag den 23/9-10

Hakuna Matata mina äpplen! Fråga mig inte varför det var det första ordet jag kom att tänka på. Antingen är jag barnslig, eller så..nja, jag vet inte.

Skoldagen gick iallafall snabbt och smärtfritt. Hade det lilla svenska provet idag samt tyskaförhör och det gick väl som smort. Jag och Elin blev även klara med vårat parti idag - Norrländska Vinnarpartiet. Vad vi stod för? Jo, vi ville ha närodlad mat och mellanmål under skoltid. Så våran lilla mening var väl följande "Bättre slutresultat? Ge oss närodlad mat!".

Måste sluta skriva, ska ner och äta och sedan sticker jag åter igen in till stan och sjunger. Har verkligen längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback