So let me be

Måndag den 20/9-10

Jag har just blivit erörvrad i ett spel jag spelat ett tag nu.. Jag lyckades skydda mig ett tag, men nu är jag helt död och orkar verkligen inte bygga upp hela staden igen. Så vi får se om jag fortsätter att spela eller inte.

Idag har det varit den dryga dagen, som vanligt. Dock gick lektionerna riktigt snabbt och vi hade en riktigt intressant biologi om humanetologi. Människors beteenden i samhället. Jag har alltid fascinerats över det och tycker att det är lika intressant att studera kroppsspråk hos människor. Man kan verkligen se hur vissa är blyga, bara genom kroppsspråk eller om man är på dåligt humör osv. Ska väl inte hålla på att skriva om det, kanske inte intresserar er?

Nu ska jag sätta mig och plugga, sedan kanske jag sticker över till Filip. Vi får se hur mycket tid läxorna tar upp.


Kommentarer
Postat av: felicia

SV: gulligt av dig, men har en mormor som har stickat så vi har på lager :$

2010-09-20 @ 17:34:57
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: Micke

Jadu, då skulle du nog finna mig väldigt faschinerande, då jag "lider" av en grej som gör att mitt kroppsspråk är rätt likadant hela tiden så jag är svårläst. Detsamma gäller mina ögon.

2010-09-21 @ 00:09:33
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback