Stuck on you

Vars har alla kommentarerna tagit vägen? Vars har alla mina fina kommentatorer tagit vägen? Vars har jag tagit vägen? Näe, jag vet inte.

Har spenderat kvällen hemma hos Linn, efter en stund kom även Adam och Ville förbi. Blev lite spel samt hockeytittande + lite film. Alla var dock rätt trötta, så det blev en tidig hemgång, men trevligt var det!

Jag funderar starkt på att lägga mig och sova, men jag vill fortsätta att jobba i gimp och göra den ultimata omvandligen! Får se om jag återkommer senare under natten eller om jag är vuxen nog att lägga mig.

Vill bara säga tack åter igen till Alexander som idag har gett mig två riktigt fina komplimanger! Jag blev verkligen jätteglad :)


Kommentarer
Postat av: Christian

Skriv något spännande! :) Något utöver det vanliga!

2010-09-18 @ 09:20:45
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag trodde ärligt du fick fina kommentarer varje dag p.ga den du är och hur söt du ser ut :O

2010-09-20 @ 18:56:49
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback