Svar på frågestunden

hur ofta ska vi leka i sommar?:]
Eftersom sommaren i princip är slut, så lär det väl inte bli någon mer gång (A)

hur ofta ska vi leka i vinter?:]
Jag hoppas på många gånger!

hur ofta ska vi leka på balder?:]
Hehehe när du vill!

hur ofta ska vi leka i ursviken?:]
MÅNGA GÅNGER!

hur ofta ska vi leka i morön?:]
MÅNGA GÅNGER!

Hur ofta tänker du på mig Madelené??:$
Hehe ingen som vet..:]

Vad anser du om katter?
Jag anser att katter är smarta och en aning gosiga djur.

Hur känns det att gå i tvåan?
Det känns bra! Eftersom jag nu har börjat vänja mig vid tempot och de långa dagrna så går det riktigt bra! Dagarna rullar på så att säga.

Hur fixar du ditt hår?
Jag fuktar det med vatten, sedan plattar jag luggen.

Vad tycker du om Skellefteås gudomliga väder?
Eftersom vädret just nu är toppen så får Skellefteås underbara väder 4 av 5 toasters.

Vilken tid stiger du upp på morgonen?
Tio i sju då det är skola, annars lite olika.

Är du läss på natur? LITE BARA LIIIITE;)?
Såklart jag har dagar då jag helst bara skulle vilja sova bort dagen och inte göra någonting, men man saknar sina klasskamrater som gör dagarna en aning lättare och roligare.

Vem lärde dig att prata?
Jag tror det var min kära mor och far.

Hur lång tid behöver du ha på dig på morgonen?
En halvtimma ungefär.

Håller du med om att Linnea är bäst?;)
Såklart!

Är du ute efter ett förhållande? :)
Man är väl alltid ute efter någon att vara tillsammans med, men jag försöker att inte haka upp mig på det. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge så att säga. Det är då man minst anar det som det händer! ;)

Hur mycket skulle den lägsta summan pengar vara för att du skulle raka av dig allt hår på huvet? xD (det är fint, tro inte jag tycker något annat!)
Hmm..den var knepig. Jag tror att den lägsta summan pengar skulle vara 10.000 kanske?

Hur lång är du?
Jag är 175 cm över havet.

Vad skulle du vilja besöka för land?
Italien, Tyskland, Spanien, Amerika och Brasilien!

Hur många syskon har du?
3 st

Vad finns det för någon maträtt som du VERKLIGEN avskyr?
Eftersom jag älskar mat så kan jag inte komma på något maträtt jag verkligen avskyr, iallafall maträtter jag har smakat. Skulle t.ex. inte vilja smaka testikelköttbullar. Men av de maträtterna jag har smakat kanske blodkorv inte är det smarrigaste!

Gillar du hundar eller katter mera?
Jag gillar både hundar och katter. Beror nog helt på i vilken situation jag befinner mig i.

Vem har du ärvt ditt sunda förnuft och intelligens efter?
Först och främst, tack så mycket! Fast, jag vet inte hur jag ska svara. Antar att det är mina föräldrar som ansvarar för det mesta.

Vad är det klantigaste du lyckats göra?
Den var svår.. Jag är inte särskilt klumpig av mig, men jag har lyckats sjunga då jag skulle cykla till OK med en rätt hög röst. Folk stirrade.

Har du nånsin spelat någon annan ett bra spratt, isf vad?
Min lillebror och min mor tjaffsade om någonting, vilket jag för tillfället inte reagerade särskilt mycket på. Jag gick istället och la mig i min brors säng, under täcket, så att han inte skulle märka mig då han så småningom skulle gå in dit. Han kommer springandes i tårar och slänger sig under täcket, där jag låg. Han märker att någon ligger där så han skriker så högt att det tjuter i mina öron och sedan springer han in i köket med en lätt hjärtattack, I guess. Det var..både en aning hemskt, men roligt! :D

Vilken är den hemskaste skräckfilmen du sett?
Instängd 1 & 2

Vad skulle du hellre äta, en hamburgare med grädde eller en kotlett med chokladflarn?
Jag skulle nog ta kotletten med chokladflarn, mumms!

Hur länge per dag sitter du vid datorn?
3-4 timmar kanske.

Finns det NÅGOT du är dålig på? (du verkar vara ståltjejen som är bra på allt)
Haha, tack så mycket! Ja det finns massor med saker jag är dålig på. T.ex. har jag aldrig spelat innebandy, vilket måste resultera i att jag är dålig på det.

Skulle du hellre bada isvak eller snöhög?
Tror det blir snöhögen, annars får jag bara panik om jag inte tar mig upp ur isvaken.

Har du en bärbar eller stationär dator?
En bärbar.

Är det här nog med frågor? ;)
Jo nu har jag ju fått mig lite frågor! :)

Om jag imploderade och vart ett svart hål, skulle vi fortfarande vara vänner? : D
Jamen absolut :D

Hur många kuddar sover du med?
3 st

Vad är din favoritfilm?
Jag har nog ingen favoritfilm, finns många bra filmer!

Vad skulle du aldrig kunna göra?
Göra någonting riktigt elakt mot en levande organism.

Vad skulle du göra om du blev kille för en dag?
Haha, jag skulle nog klä ut mig i kvinnokläder och gå runt på stan!

Vilken tuggummisort gillar du mest?
I like everything!

Gillar du mig? :]
Såklart jag gör! :D

VILKA BLOGGAR LÄSER DU ( top 5)?
Kenza, Blondinbella, Kissie, Rahlenfeldt, Stina-Lee

HAR DINA KOMPISAR BLOGGAR? (säg dom isf)
Endel av mina vänner har bloggar, men jag orkar inte skriva upp dem. Skulle nog också få mig en riktig utskällning om jag glömde någon..

VILKA UMGÅS DU MED PÅ FRITIDEN?
Mina vänner, familj och katt.

SKROVMÅL LR BARNBOX?
STRIPSMENY!

JOBBA PÅ FRITIDS ELLER PÅ DAGIS ?
Jobba på fritids med dig!

ÄRE KUL PÅ NATUR?
Eftersom jag har en bra klass, så är det rätt roligt!

HUR MÅNGA LÄXOR HAR DU PÅ EN VECKA?
Det varierar, men kanske 2-3?

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL ?
Hah, plugg.

När ska vi se på film?
Till veckan hoppas jag! :)

Vilken otippad talang, vilken som helst, skulle du vilja vara mest känd för?
Oj, den var riktigt knepig! Jag skulle väl kunna äta hur mycket mat som helst utan att gå upp ett enda gram!

Har du provat länken än? >:o
Haha, nej! :D

Hur kommer du vara som gammal tror du? Kommer du vara en grinig och sur gammal kärring? eller kommer du vara den coola farmorn som gillar kakor?
Jag kommer förhoppningsvis vara en rund gammal tant som sitter i en gungstol med kakor i famnen. Där ska jag sitta och le åt alla samt vänta på den kommande döden med goda kakor i magen :)

VAD ÄR DITT KONTONUMMER?
Det vet jag inte ens själv..

SKA VI HITTA PÅ NÅGOT SNART?
JA!

BÄSTA LÅTEN JUST NU?
Oj, det finns många, men jag säger väl ett band istället, MUSE!

SÄMSTA SKOLÄMNET?
FYSIK!

BÄSTA TIDSFÖRDRIVET?
Läsa en überbra bok eller lyssna på musik.

SVART ELLER VITT?
Bådeoch!

GÅ,CYKEL, MOPPE, BIL ELLER BUSS?
Beror helt på situationen, men jag gillar att cykla.

Finns det någonting som du tycker är riktigt irriterande?
Jag tycker att det är riktigt irriterande då:
1. Folk inte har egna åsikter, att de istället håller med en. Så när man då ska få upp en diskussion om det hela har de inget att säga.
2. Busschaufförer som inte hälsar.
3. Folk som sätter sin väska på sätet bredvid sig på en buss, då den börjar bli full och människor behöver stå upp när de egentligen kan sitta ner.
Finns såklart massor med andra saker, men de orkar jag inte ta upp nu.

Otroligt roligt att jag fick så många frågor! Kom gärna med frågor annars också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback