That don't impress me much

Söndag den 5/9-10

Jag börjar detta inlägg med att åter igen gratta en nära släkt, nämligen min äldre bror! Har absolut ingen aning om du brukar läsa min blogg, men grattis till dig iallafall!

Jag har haft en sjukt bra helg med massor av bakning, fyrhjulingskörning, spel och fotboll. Ibland är det så skönt att bara komma ifrån allt. Fast, jag kunde inte ta mig ifrån fysiken och tyskan, så det hängde med till mormor och morfar. Kändes en aning tungt faktiskt, men det är sådant man får ta!

Jag blev VÄLDIGT överraskad att så pass många hade vågat sig på att fråga frågor. Antalet ligger över 30 iallafall och det är inte illa. Får se om jag svarar på dem ikväll eller imorgon. Nu ska jag ladda upp lite bilder till datorn, samt packa upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback