Why do you do what you do to me?

Lördag den 11/9-10

Så är vi inne på den dagen som fick världen att stanna upp år 2001 då två flygplan flög in i tvillingtornen i New York. Eftersom jag då bara var 8 åt nyfyllda så var jag väl inte jätteintresserad av det, men det jag minns är att nyheterna löpte dagarna ut och dagarna in i flera månader. Så jag hedrar polis, brandmanns-och ambulansarbetet samt alla de hundra tusen människorna som fick stå offer för katastrofen.

Nu ska jag snart börja med tyska muntliga samt skriftliga. Jag är klar med båda delarna, meen måste kolla genom allt så att det är rätt grammatik och att det låter vettigt. Känner att min tyska inte är jättebra just nu.



Här har ni min nya..tubhalsduk? Iallafall köpt på H&M för 79.50! Jag måste för övrigt införskaffa mig en fjärris till min kamera, jag menar, hur dålig skärpa är det inte på den där bilden? Självutlösare är inte alltid jättebra då man är ensam med på bild. Jag har iallafall råd med en. Min ekonomi är ju väldigt stadig nu då jag inte har rört någonting utav lönen samt fått presentkort för sammanlagt 620 spänn + 600 ytterligare av min storebror idag. Min ekonomi är awesome!


Kommentarer
Postat av: Christian

Glassigt! ;D Har också ganska stadigt med pengar just nu, men känner att det kommer försvinna en hel del nu till slutet av månaden. Iphone, hyran, AKG-hörlurar och andra saker jag har slängt pengar på! :S Inte bra!

2010-09-11 @ 16:06:45
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Micke

Du har ett smittsamt och fint leende Madde :) Iofs, jag har aldrig sett någon som haft ett fult leende heller ;D

2010-09-14 @ 21:55:23
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback