You really got me bad

Jag vill först tacka för de få, men ack så värmande kommentarerna på en tidigare bild jag la in på mig själv. Det värmer verkligen att få höra sådant, speciellt då man själv medverkar i bilden! Tack så mycket! :)

Nu ikväll kilade jag över till Linn och såg på "Tillbaka till framtiden". En gammal goding. Minns att jag har sett den någon gång under min drygt 17-åriga livstid, men inte början. Var rätt härligt att titta på klädstilen, rätt mycket tightass så att säga! Inte för att jag har behov att spana in sådant, mer för att man över huvud taget kunde gå omkring så. Fast, det modet ska väl också komma tillbaka snart..



HAHAHAHA hittade denna bild på google då jag sökte på 80-tals jeans! Nya modet för män, eller?


Kommentarer
Postat av: linn

Haha, me like!

2010-09-12 @ 10:44:50
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Alexander beritsson //Berra\\

han som posade hade äckligt överdriven kropp D:

men snygga byssor xD

2010-09-12 @ 13:32:48
Postat av: Micke

JAG ÄR BLIIIIIND!!! SKRIKER OCH SPRINGER RUNT I BLINDO HÅLLANDES ÖVER ÖGONEN

2010-09-14 @ 21:53:03
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback