Do you remember the 21th of september?

Fredag den 15/4-11

Klockan 10.00 fick jag påsklov. Kändes väldigt skönt ska jag medge, även fast fotografiska bilden inte kändes jättevärd att fara på. Våran lärare sköt upp redivsningen av bilderna, så jag fick lov att sitta där i en och en halv timma och göra..ingenting. Därefter satt jag och Elin kvar, som alltid då vi har slutat och pratade med trevliga personer innan vi begav oss till Wayne's för att fika. Känner att vi börjar bli riktiga stammisar där.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. Ikväll kommer min man hit, sedan lämnar han mig för spanien för en hel vecka. Så när han kommer hem kommer han att vara brun som en pepparkaka medan jag är kritvit likt den snart bortsmälta snön. Sådana I-landsproblem får jag leva med.
En bild jag tog för någon dag sedan.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Tack ♥



Men du är ju alltid lite brun :)

Kram

2011-04-15 @ 17:42:27
URL: http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hörru! Du är i alla fall inte lika kritvit som jag ;)



Fin bild :) Gillar färgerna.



Sen har jag tänkt på en sak. Tycker du ska skaffa Photoshop och börja spara dina bilder (som du ska publicera på bloggen) för webben så de inte tappar så mycket bildkvalité när du laddar upp dem. Jag kan visa dig någon gång :D

2011-04-16 @ 01:57:27
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback