Fototävling

I det här inlägget vill jag tipsa om en rolig fototävling som bloggaren Sara har anordnat i samarbete med företaget Delicato! Tävlingen går ut på att man ska ta en bild till temat "Delicato i mitt liv" och det som står på spel är en Punschrulleväska fullproppad med godsaker från Delicato! Låter det intressant? Klicka här för att komma direkt till tävlingsinägget
Min vän Sara anordnar en tävling på hennes fotoblogg som jag nu har tänkt delta i. Har riktigt otur i lotterier och spel i ren allmänhet, så chansen för mig att vinna är inte särskilt stor, men jag håller tummarna för att jag möjligtvis kan vinna. Hoppas ni håller tummar och tår för mig också :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det här kan man ju inte annat är gilla! Inlägget blev dock lite komiskt eftersom det först står "bloggaren Sara" som om du inte kände mig och sen "Min vän Sara" längre ner ;)

2011-04-16 @ 02:03:56
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback