Get out of my way

"jag satsade inte på mer än VG...bla bla bla," Det är väl klart som korvspad att du vill ha MVG men du förklarar alltid bort dig om du får VG och det är sjult irriterande! Det är inget att skämmas över, och om du nu gör det, varför skriver du ens ut vad du fick för betyg!? Tror inte någon bryr sig jättemycket faktiskt
Fick denna kommentar på inlägget jag skrev tidigare. Först och främst tack för att du väljer att lägga en åsikt, sen att du är anonym kanske drog ner det en aning. Eftersom denna blogg främst tillhör mig känns det som att jag borde få skriva vad jag vill, eller hur? Jag har aldrig tvingat någon att läsa min blogg. Så om du nu känner att det är så "sjult irriterande" att läsa min blogg och om mina betyg behöver du inte kika in här nå mer. Att jag sedan skulle skämmas för mina betyg? Skulle jag skämmas för mina betyg skulle jag väl inte skriva ut det över huvud taget istället för att "förklara bort mig". Känns ganska ovärt att skriva ut ett betyg som jag skämms för och sedan försöker att förklara att jag "inte orkade kämpa för ett högre".
Nu ikväll har jag städat hela mitt rum, packat klart det sista samt suttit som besatt framför tv:n eftersom SAIK möter Färjestad. Riktigt spännande och mina nerver orkade med det, helt otroligt!
Nu hade jag tänkt bege mig mot sängen så smått. Vet inte om jag kommer att hinna uppdatera någonting imorgon, annars får ni ha en toppenbra helg! För det hade jag tänkt! :)

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack underbara du! ♥

2011-04-08 @ 08:53:59
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Madde

Jättefin blogg!

2011-04-08 @ 19:49:26
URL: http://erikssonmadeleine.blogg.se/
Postat av: Emelie E.G.

Bry dig inte om sådana personer :) De är bara avundsjuka eller så har de inget bättre för sig! :)

2011-04-08 @ 22:52:02
Postat av: Anonym

En fråga bara.. Vad är det som är SÅ svårt med att helt enkelt skriva "Idag fick vi igen nationella i matte C och jag är riktigt nöjd med betyget. Det kändes som jag kunde ha gjort lite bättre men spela roll"? Då får folk ta det som dom vill och då slipper du göra folk irriterade. Skitenkelt om man tänker efter!

2011-04-09 @ 15:36:59
Postat av: Anonym

Släpp nu det där för fan! Finns bättre saker att lägga sin energi på(riktat till kommentar ovan).

2011-04-13 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback