Have you ever been so sad you can't stand?

Söndag den 24/4-11

Hallå vänner! Jag är nu hemma och kan nu sätta mig och ta mig lite tid till att uppdatera bloggen. Så jag ska väl sammanfatta min helg lite smått?

På torsdagen begav vi oss mot mormor och morfar. Som vanligt somnade jag(ingenting ovanligt, är otroligt dålig på att hålla mig vaken då det gäller långa bilturer) och vaknade upp av en go morfar som kramade om mig. Väl framme bjöds det på fika som jag proppade i mig. Jag klargör detta nu - jag är helt tokig i fika och har alltid varit. Därefter tog vi det lugnt, tittade på tv och invigde då "Chicago" maratonet vi alltid brukar ha. Dvs. vi har minst en kortmatch varje kväll tills vi far hem. Jag hade en tung start då jag förlorade två matcher.

Fredagen var molnig och en aning tråkig. Så vi hoppade in i bilen och besökte mina kusiner i Arvidsjaur. Där bjöds det på fika och ett hus som var väldigt renoverat. Kändes inte som samma hus! Riktigt bra blev det i alla fall! Efter ett tag for vi hem, grillade till middagen och spenderade även den kvällen framför tv:n och kortspel.

Lördagen var likt en riktigt varm sommardag. Jag låg ute i drygt två timmar och solade. Blev riktigt röd, men också riktigt brun. Så nu är jag inget blekansikte längre ;) Även söndagen bestod av solande. Blev en väldigt konstig påsk då den var så pass sen. Annars brukar vi alltid köra skoter under hela påsken, men nu blev det att gå omkring i shorts och bikiniöverdel. Sommaren har dvs. kommit rätt fort. Ingenting jag klagar på egentligen, men skoter uppskattas ju alltid.

Ikväll har jag varit med Emelie en sista gång innan hon tar planet hem till Norge. Känns lite jobbigt, men så blir det alltid. Har alltid haft en liten fobi för att flyga då jag alltid tror att vi ska krascha. Tror jag har ärvt det från min morfar eftersom han verkligen inte gillar att flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback