Have you ever done something you can't change?

Måndag den 25/4-11

God förmiddag! Har nu varit ute och trixat med moppen min, så nu är det bara att bege sig ut och brumma på de stora vägarna. Jag är väl lite barnslig som fortfarande kör moppe då mina vänner en efter en tar körkortet, men fyller man år sent på året får man le och vänta. Jag har dock ingenting emot att köra moppe. Jag finner det väldigt roligt! :)
Min man kom hem idag och jag ska snart ta moppen till honom. Har saknat honom så fruktansvärt mycket. Lär krama ihjäl honom eller något liknande.
Bjuder på en fin bild på mig och min vän semlan, som tyvärr gick bort för ett tag sedan..

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. JAAA! det gör vi! ♥

2011-04-25 @ 22:13:26
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback