How to save a life

Har haft en fantastisk dag! Fixade moppen så att den går så fint som en kinamoppe kan gå(den låter som en gräsklippar till på köpet), jag är så stolt över den! Tog mig hem till en saknad Johan där vi såg på tv och hade det riktigt trevligt. Fick mig även en riktigt fin present från Spanien! Blev även bjuden på en fantastiskt god middag! :) Begav mig sedan hemåt och bollade lite med en fotboll tills jag begav mig ut och sprang. Fantastiskt väder och konditionen var inte helt i botten. Visserligen har väldigt mycket försvunnit, men jag orkade hela min runda utan större hjärtattacker. Så framtiden ser ljus ut!
Imorgon har jag dessutom en och en halv timmas sovmorgon, så jag ska lägga mig tidigt så att jag kan utnyttja den. Har denna helg sovit minst nio timmar varje natt, vilket för mig är väldigt mycket! Inte nog med det så firar jag och Johan två månader imorgon. Tiden går galet fort nu mina vänner!
En bild jag tog hos mormor och morfar i helgen.

Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

tänkte tipsa om min fototävling om du är intresserad:

http://randomabilder.blogg.se/2011/april/manadens-bild-april.html#comment

2011-04-26 @ 21:35:10
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback