I bet I'll be alone

Lördag den 30/4-11

Vi är inne på den sista dagen i april, vilket innebär att det är första maj imorgon. Känns lite smått konstigt. Hänger inte med i svängarna. Ska alltså gå drygt en månad till i skolan, sedan har jag gjort bort 2/3 av gymnasiet. Har lite ångest över det hela, så man får utnyttja skoldagarna till fullo(nu låter jag som en riktig naturare).
Kan säga att det blev en sen natt för mig, rättare sagt till halv fyra. Hade en väldigt intressant disskusion med en klasskompis, men jag kände då solen höll på att gå upp att jag behövde mig lite sömn. Så jag har väl sovit sju timmar i natt, vilket brukar vara rätt vanligt för mig under skoldagarna. Har, sedan jag vaknade, hunnit ligga ute och sola lite samt börja planera inför kvällen. Blir så att jag och massor med annat folk drar ner till kanotudden där det vankas grillning och annat. Blir nog bra! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

vinnarna är utvalda, gå in och se om det blev du :)

2011-05-01 @ 11:08:02
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback