I'll be your commander

Tisdag den 19/4-11

Waas?! Kollar in på statistiken och ser att den är skyhög, jämfört med vad den annars brukar vara. Men då kom jag på att jag faktiskt finns länkad på Saras blogg, så då var det inte så konstigt längre. Kul att ni kikar in i alla fall. Min blogg är inte av lika fin kvalité som hennes, i alla fall inte då det gäller bilderna, men hoppas att ni finner något intressant i alla fall.
Har nu käkat lite middag. Fick höra på radion att vårat vatten eventuellt kan vara smittat av samma parasit som har funnits i Östersund. Så nu gäller det bara att koka vattnet. Fick en konstig känsla i magen då jag hörde om det, men jag har inte druckit något kranvatten idag. Så jag kan hoppas att jag har klarat mig på något vänster.
Idag har jag varit ute och fotat med Sara. Hon ville fota lite porträtt, så jag ställde upp. Är inte nära någon modell på långa vägar och kommer aldrig att bli, men det var kul att känna sig en aning uppmärksammad :) Kul var det, även fast det inte höll på allt för länge.
Detta är vad jag kan bidra med till porträttfotografering. Emelie som jag fotade igår. Tror inte att det beror på mina "skills" bakom kameran. Snarare hennes utseende!

Kommentarer
Postat av: Stuffstuff - den proffsiga bloppisen!

Sugen på fler plagg eller nya prylar?

Kika in på min bloppis!

www.stuffstuff.blogg.se



btw, grymt vacker tjej på bilden!

2011-04-20 @ 17:52:11
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback