It must have been love

Jag märkte att förra inlägget kunde tolkas lite..jag vet inte..sexuellt? Screenshoten från videoklippet var kanske inte den mest barnvänliga, så jag ursäktar om någon människa där ute i världen skulle ta illa upp. Var inte menat!
Orkar inte sammanfatta dagen mer än att jag slutade 13.10, drog in till staden med Elin där jag införskaffade lite nödvändigheter samt satte oss på Wayne's. På något sätt lyckas vi alltid fika där då Skellefteå AIK:s unga spelare kommer in, ni vet David Rundblad, Tim Erixon? Synd att jag inte är SÅ hockeyintresserad, annars skulle jag väl halverst avlida varje gång jag var där och fikade samtidigt de var där. Hur som helst var det riktigt mysigt!
Ikväll har jag pluggat på tyskan och engelskan samt skrivit upp ALLA verben vi har till ett kommande verbprov i ett dokument. Så här ser det ut och nej, jag har inte Word. Att all text dessutom är rödmarkerad beror inte på att jag har skrivit alla orden fel, jag orkade helt enkelt inte ändra språket till engelska.
Så många fina ord har vi till provet. Tur att man lärde sig någon slags engelska på högstadiet så att man kanske kan..10% av alla verben?
Varför skriver jag så sarkastiskt hela tiden? Jag är ju så jäkla glad! Förutom allt plugg har jag varit ute och gått en långprommis med Elmira, lite mysigt och trevligt som alltid. Inte nog med det så har jag packat. Nu tänker ni säkert "Hur kul kan det vara att packa?!". Jo, jag packar för att jag denna helg kommer att spendera med min man. Följer med honom till fjällen och jag vet att det kommer att bli hur bra som helst!♥
Nu ska jag bege mig mot sängen, imorgon är den en fullproppad dag samt eftermiddag. Så när uppdateringen blir har jag ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du hur avundsjuk jag blir nu? Fy tusan vad jag vill till fjällen. Åker han dit typ varje helg förresten? Det känns som det ;) Vad heter stället ni ska vara på?



Ha det så härligt nu och fota lite åt mig! :D Kram!

2011-04-07 @ 21:15:41
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback