Kärleken är evig när vi är tillsammans

Söndag den 3/4-11

Godefter/förmiddag! Vet inte när den gränsen går, egentligen borde det vara precis som det står "eftermiddagen" och "föremiddagen", men vissa brukar skriva eftermiddagen före middagen. Blev en konstig start på inlägget va?

Gårkvällen var trevlig med nytt folk, god mat, men inte så mycket gjort. Funkade helt klart! Cyklade även till skehamn, vilket innebar att jag cyklade ca en mil igår. Inte dåligt med tanke på att underlaget var rätt slaskigt. Pratade sedan med Alle ett tag fram till halv ett innan jag fortsatte min resa hemåt.

Under den tiden av dagen som har gått har jag hunnit städa lite på mitt rum, pluggat på NK:n, engelskan och tyskan samt varit ute på årets första joggingtur. Eftersom temperaturen här nu är ungefär +10 grader var det perfekt för en runda. Även fast det fortfarande ligger slask på vägen. Kände att en del av konditionen faktiskt fortfarande sitter kvar, så jag börjar inte om på noll i alla fall! Idag kommer även Johan hem, har saknat honom mycket, mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback