Sunday morning breakup

Torsdag den 21/4-11

Hallå! Vädret är toppen. Har varit ute och hjälpt min far med gården. SLängt lite snö ut på asfalten så att den smälter fortare, räffsat gården och försökt att få ihop en majbrasa. Jag kan lova er att den blev riktigt stor och fin! Kan hoppas att jag har fått mig lite färg i ansiktet. Har inte haft tid att ligga ute och steka under denna vecka, trots att vädret har varit superbra. Jag får vara blek ett tag till helt enkelt ;)
Snart ska jag hoppa in i duschen och umgås med mina fina vänner parasiterna. Efter middagen packar vi bilen med diverse väskor för att sedan bege oss uppåt landet till mormor och morfar. Stannar där över påskhelgen, så uppdateringen lär inte vara superbra. Om jag får tag i en dator skriver jag nog något inlägg, så ni får kika in helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback