That's why you're always on my mind

Onsdag den 27/4-11

God eftermiddag! Hur står det till med er?(Jag ställer ständigt denna fråga, men får ändå aldrig något svar på den. Är inte tänkt som en retorisk fråga) Med mig är det en aning sämre en dag som denna. Har sovit dåligt under natten och har haft en fruktansvärd huvudvärk hela dagen. Kämpade mig dock till badet ändå och gjorde livräddningsprovet som gick fantastiskt bra. Ett mycket bra resultat, i alla fall för att vara mig som annars aldrig simmar.
Ikväll hade jag fara ut och springa, men har jag fortfarande så ont i huvudet som jag har nu blir det nog bara att ta det lugnt. Ska kolla genom svenska argumentationen som jag sedan ska skicka in.
Ha en fin dag äpplen! :)
Tyckte denna bild var rätt söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback