He's got the best of everything

Fredag den 29/4-11

Glädjen som sprider sig i kroppen då man står och väntar på fotografiska bilden, den enda lektionen på dagen och den är inställd. Jag kunde alltså fått mig en aning längre helg, men inte det. Inte skulle det ge någon att fara hem och lägga sig igen. Vad skulle jag dessutom göra hemma klockan nio på morgonen? INGENTING! Så jag, Maja och Daniel tog matten och fysiken till biblan där vi pluggade lite. Var ingen lycklig människa där ett tag, men det finns inget att göra åt det.
Jag har suttit ute och solat i en timma för att förbättra brännan en aning. Blev en aning brunare, men detta är då bara fram. Så bak är jag vit som snön. Ska försöka att förbättra på den brännan också.
Efter maten blir det att fara ut och fota Elmira. Har väldigt länge velat fota henne då hon har väldigt vackert hår och fina ögon. Hela hon är fin såklart! Så det ska bli roligt att fota henne :) Därefter blir det att vara med Linn. Blir nog riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: felicia

Jaa oja! det är banne mig en gåta!

visst är han för underbar<3

2011-04-29 @ 18:49:31
URL: http://felicialindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback