Why won't you help yourself?

Söndag den 17/4-11

Kul uppdatering det är på min blogg nu. Känner ingen som helst pepp på att blogga om jag ska vara ärlig, men jag får försöka att göra mitt bästa.
Gårkvällen spenderade jag med Emelie, Julia, Olivia, Erica, Simon, Alle, Wille, Ville, Victor och Adam. Såg på film, pratade och hade det riktigt trevligt! Var kul att träffa folket igen då det var ett tag sedan vi var med varandra :)
Nu idag har jag övningskört hela förmiddagen. Finslipat lite på körningen eftersom det inte har varit så mycket på senaste tiden. Vi var även förbi Stigs där vi tog en mysig fika. Emelie kom även förbi mig en stund!
Nu väntar jag bara på att bruden jag skrev om tidigare ska höra av sig, sedan beger jag, hon och Alle oss ner till konsum. Därefter drar vi vidare till Emelie där Linn hänger på! :)

Kommentarer
Postat av: hf

tack madde!!! jag ska kämpa-

2011-04-18 @ 10:22:25
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: Marla

Coolt, jag skulle också behöva övningsköra mer om det ska bli nån lapp.

2011-04-18 @ 15:28:11
URL: http://hotell-vilhelmina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback