Everybody needs a place to rest

Fredag den 5/8-11

Idag mina vänner har jag gjort något jag aldrig gjort i hela mitt snart 18-åriga liv. Nu tror ni säkert att jag har gjort något helt fantastiskt, som att ha hoppat bungyjump eller dylikt. Så är väl inte fallet riktigt, men jag har idag provat på att åka rullskridskor med Erica. Har alltid velat prova, så när jag fick sms:et om att ses och att eventuellt prova åka gjorde mitt hjärta ett glädjeskutt av något slag. Gick riktigt bra och jag åkte en riktigt bra bit, kanske 2-3 kilometer medan Erica tog min cykel. Har nu skrivit upp på min lista över saker jag måste köpa - Ett par rullskridskor.
Därefter begav vi oss mot stan, bytte färdmedel med varandra och satt oss sedan på en brygga inne i stan för att äta lite hallon och prata. Riktigt trevligt! Men nu är jag slut i benen kan jag lova. Efter gårdagens löptur + vandringen i skogen mitt i natten med Alle, Adam och Pontus är jag verkligen död. Kan nog bero på att förkylningen fortfarande sitter kvar i kroppen. Inte bästa idén av mig att fara ut och springa då kan tyckas, men men..
Ikväll blir det nog att ta det lugnt om inget annat dyker upp. Har varit upptagen hela veckan med att umgås med vänner och verkligen njuta in i det sista. Är drygt två veckor kvar av lovet, sedan börjar jag trean. TREAN?! Å herregud.. Lite smått galet är det ju. Nog för att det inte gör mig något. Har en fjällvandring att se fram till och såklart klassen. Tror att det kan bli ett riktigt trevligt sistaår :)
Hittade förresten 240 spänn i mina mjukisbyxor idag. Madde med guldbyxorna skulle man kunna säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback