I can see it in your eyes

Söndag den 28/8-11

Godkväll! Är nyss hemkommen från Adam. Var med honom, Alle, Ville och Linnea. Mycket trevligt omän jag var tvungen att kila vidare lite tidigare. Var meningen att jag skulle lägga mig tidigt också, men jag är så fruktansvärt peppad på denna fjällresa så jag lär väl inte somna förrän in mot småtimmarna.
Har idag spenderat timmarna, förutom att umgås med mina vänner, med att packa min gigantiska väska. Hade tänkt ta en bild på det, men jag gör det imorgon istället! Tar även med mig kameran på fjällturen, så ni kan väl räkna med att det kommer en slags bildbomb senare då jag kommer tillbaka. Har även förberett några inlägg som kommer att poppa upp under veckan, brukar dock inte göra sådana, så vi får se hur många det är som dyker upp och hur många som känner för att bli bortkastade.
Ha det nu fantastiskt och håll tummarna för att jag hittar hem igen!
Jag bjuder på denna fagra bild på mig och Johanna från klassfesten hos Caro. Ska komma upp några bilder från den, om inte får ni se dem efter jag har kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Elmira

fiina <3

2011-09-02 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback