I just want you to find me

Mina vänner, jag har börjat bli förkyld. Känt mig hängig hela dagen, snorig i näsan och lite ont i halsen. Just my luck att det skulle komma just nu. Så denna helg blir riktigt riktigt lugn för mig. Antar att jag stänger in mig själv inne på mitt rum och kommer inte ut förrän söndagkväll eller något liknande.
Är i alla fall nyss hemkommen från Linn. Blev att se film, as usual, men lika trevligt var väl det. Kan dock motbevisas då Alle somnade, men..men..jag och Linn fick oss ett gott skratt i alla fall. Därefter träffade jag och Alle på både Marcus och Adam utanför mitt hus. Adam den lilla hurtbullen hade sprungit ända hem till mig i en fart jag inte trodde var möjlig. Inte för mig i alla fall. Hur som helst var även det trevligt, men slut på det roliga. Nu är det dags för mig att hoppa i säng för att sedan avsluta den sista dagen på den första veckan på det första året av trean.
Ska lova er en stor uppdatering(och jag ska faktiskt försöka hålla det den här gången, annars får ni slå mig eller något) i helgen med många bilder. Finns fruktansvärt många bilder jag inte har lagt upp, som jag känner att den vida världen behöver få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback