I've got the moves like jagger

Lördag den 27/8-11

Godkväll vänner! Sitter nu och väntar på att Adam och Alle ska hämta upp mig. Vi drar in till stan, men vad som händer där är ännu ett stort frågetecken. Impulshandling så att säga.
Förkylningen sitter fortfarande kvar, men börjar så smått gå om. Så förhoppningsvis är jag lite bättre imorgon. Om det nu inte skulle totalvända så att jag bli sängliggandes imorgon. Ingenting jag skulle vilja så att säga..
Fick igår ett nattligt besök som var mer än välkommet. Kanske var det en hemlig älskare? Nja, inte direkt. Var Felicia som kände för att komma förbi och umgås med mig som var snormonstret själv. Blev att vi pratade i kanske två timmar innan klockan slog ett och hon begav sig hemåt. Alltid lika uppskattat! :)
Nu ska jag fixa till mig, sedan gör vi stan osäker!! Eller så inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback