So watch and learn I'm gonna show you twice

Torsdag den 25/8-11

Godmorgon! Nu tänker ni säkert "Varför sitter hon hemma nu? Skiter hon i skolan fullständigt" eller så tänker ni "Så härligt med en sovmorgon!". Det senare alternativet är såklart det som är rätt. Börjar idag 11.50 och slutar 13.05. Kunde inte kännas bättre. Nästan som att man fortfarande har sommarlov, men bara nästan..
Skolan går finemangbra och inga läxor över öronen - än.. Kan dock inte tänka mig att vi kommer att få någon läxa denna vecka då vi nästa vecka far till fjällen. Jag vet att jag evigt och ständigt tjatar om denna fjällresa, men jag tror att den kan bli riktigt fantastisk. En ny upplevelse så att säga. Så jag peppar helt enkelt :)
Var igår ute och gick en powerwalk med Elmira under ganska precis en timma. Fruktansvärt härligt och bra träning dessutom. Ska försöka att komma igång igen och försöka att vara ute och springa minst två gånger i veckan, men vi får väl se hur det går..
Så här såg jag då ut igår då jag skulle ut med Elmira. Kan inte säga annat än att jag älskar min tjocktröja från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback