Detta fält måste fyllas i

Måndag den 19/12-11

Jag vill börja med att gratulera min fina kusin som idag fyller hela 19 år gammal! Kom ganska nyss hem från henne, där det var lika trevligt som alltid med gott fika och gemytligt sällskap.
Under lördagen hade ju jag och Linn ett sk. Harry Potter Maraton, som kanske inte riktigt blev ett maraton då vi endast såg tre filmer, men vi började fyra och slutade halv ett. Så det tog i alla fall ett bra tag att bara se dem. Dock åt vi pizza där emellan också.. Viktor kom även förbi ett tag och gav oss sällskap. Mycket trevligt! Senare under natten hände det en liten incident, som jag nu blir påmind om varje dag..

Linn ligger och sover och så gör jag. Hon vaknar upp kring tre och hör mig mummla
Jag: Mummel..mummel..I'm sexy and I know it!
Linn: ?!?!
För det första visste jag inte ens att jag brukade prata i sömnen, så vad brukar jag egentligen göra under nätterna är frågan jag ställer mig själv?! Inte nog med att Linn fick sig ett gott skratt. Detta finns ju inne på Facebook och är något en gång skrivet på nätet kommer det aldrig att försvinna, så jag antar att Linns vänner har fått sig ett gott skratt också! Man ska ju bjuda på sig själv brukar man säga, men ja..
Gårdagen spenderade jag med att plugga fysik och skriva på psykologin. Därefter fick jag besök av Adam och Ville, vilket resulterade i en filmkväll @ my place, as usual. Väldigt gemytligt, dock kändes det inte helt okej när vi såg på "Fråga Olle Dokumentären" där det handlade om sex på semestern. Där de bland annat följde med några grabbar som under en helg skulle få uppleva det ena och det andra. Ville och Adam gillade det säkert, men det kändes inte helt OK för mig alltså. Hade det varit bara överkroppar på män hade det väl känts mycket bättre om man säger så.
Nu ska jag sätta mig med fysiken. Prov på onsdag och vi får lov på torsdagen. Kan kännas lite taskigt att ha provet så sent, men det är bättre att göra bort det nu före lovet än att göra det efter!

Kommentarer
Postat av: linn

Bara överkroppar på män!? VARS!??

2011-12-20 @ 17:02:14
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback