Äppelknyckarjazz

Onsdag den 28/12-11

Bara några knapra dagar kvar av detta år, detta år som inte kommer att komma tillbaka något mer. Varför blir jag alltid så djup gällande dessa juletider? Nog för att det känns som att jag ständigt ställer frågor om vad som händer i framtiden, men det är något som ständigt sätter mig på palln, som får mig att stanna upp och verkligen tänka efter. Vad har hänt med mig om fem år? Om tio år, är jag gift och har barn då? Alla dessa miljontalsfrågor ploppar upp mer och mer, beror det på att jag är 18 nu? Men åldern, det är ju bara en siffra, eller hur?
Nog med deeptalket. Sitter nu och lyssnar på lite partymusik för att tagga igång. Ikväll är det nämligen så att jag ska träffa upp luciabrudarna för en middag för sju på Allstar där det blir att kolla på hockeyn, umgås och bara ha allmänt gemytligt! Kommer bli galet fint! Därefter får vi se vad som händer. Alle pratade om att umgås med han och boisen, men det beror helt på hur länge jag stannar inne i staden!
Gårkvällen spenderade jag med Emelie, Linn och Ville. Min lillebror fick ett xbox 360 i julklapp, med kinect. Så jag utmanade dem på en omgång Golf och det blev en minst sagt rolig upplevelse då min gubbe hade ett eget liv och vägrade att lyssna på mig(dvs. följa mina rörelser då man själv är kontrollen). Så jag blev utskrattad och jag trodde att jag skulle hamna i botten, men otroligt nog vann jag, på sista banan dessutom!
Ungefär så här såg det ut när vi spelade! Och nej, jag har inte skaffat mig skägg. Håret flög bara lite när vi spelade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback