Would you like to join me in a Ménage A Trois?

Lördag den 3/12-11

Första inlägget för december och det känns fortfarande som att det är september? Är just och pass minusgrader ute och det blåser galet mycket ute! Har dock inte varit ut idag, men den senaste veckan har man verkligen sett ut som ett yrväder när man har gått från bussen till skolan, eller tvärtom.
Gårkvällen innebar fest hemma hos Johanna, vilket var mycket trevligt! Vilken härlig klass jag har alltså! Man blir bara så jäkla glad och peppad :) Dock följde jag inte med ut i och med att jag idag har lucia, men det var minst lika trevligt att vara på förfesten.
Idag har jag storstädat mitt rum samt julpyntat det, i hopp om en liten julkänsla. Känner att jag blir lite deprimerad då snön inte har kommit. Allt ser så fruktansvärt tråkigt ut och skotersuget sitter och bankar i tummen som bara vill gasa!! Kan väl hoppas att det kommer lite snö till julafton i alla fall, annars vet jag inte vad jag gör.
Ikväll är det som sagt lucia där vi ska sjunga för en typ av församling och sedan blir vi bjudna på julbord. Jag kommer, helt ärligt, rulla fram om det fortsätter så här! Maten vi har ätit på alla ställen före vi har sjungit i kyrkorna har bjudit på fantastiska maträtter som, i alla fall jag, bara proppade i mig. Så årets luciakandidater kommer nog att rulla fram dagen då kröningen äger rum ;)
Efter maten blir det att rulla hemåt för lite julmys med Linn! Blir att äta lussebullar, dricka glögg och bara umgås! Var ett bra tag sedan vi var med varandra, så det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback