A song for your heart

Fredag den 11/2-11

Hallå! Sitter här helt död i huvudet och känner att denna kväll egentligen borde spenderas hemma under en filt med massor av popcorn. Jag blev dock tillfrågad av min vän Simon som spelar i Skellefteåbandet "Broken Tranquility" om jag ville dit och fota hans band. Så jag och Erixa ska förmodligen bege oss dit och titta. Känner faktiskt ingen större pepp just nu, men den kommer väl då timman är slagen! :) Ni skellefteåbor som läser min blogg kan ju gärna fara förbi Rockkarusellen på musikskolan och kolla!

På fotografiska bilden hade jag, Maja och Daniel inget att göra. Så vi gick till skolans källare och gjorde lite stopmotion-filmer. Mycket roligt måste jag säga! Därefter hade vi ett gigantiskt hål på 2½ timma där vi satt och tog det lugnt utanför biblioteket - som alltid. Kemilabb efter det där vi gjorde handkräm och lite andra mer seriösa labbar. Sedan hade vi fysiklabb, som gick ovanligt bra! Jag, Elin och Ghufran var klara först av alla. Inte ofta det händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback