Baby turn the lights of

Lördag den 19/2-11

God förmiddag! Känner att min blogginspiration är som bortblåst. Har ingenting vettigt att komma med längre och ändå har jag en stabil grund på många besökare. Eller många för att vara mig, sjukt lite om det skulle vara för Kenza eller Kissie. Norrlänningar har inte så jätteglamourösa liv, inte enligt vissa andra i alla fall.

Har hunnit plugga i dryga två timmar. Hade tänkt fara ut och köra skoter nu snart och sedan ska jag hoppa in i duschen. Kvällen tillbringar jag @ Elmiras place där det blir bakning åter igen. Är det något jag är bra på så är det att bara kladdkaka, går liksom aldrig fel! Efter att ha bakat 15 kladdkakor, en kväll, under nian, för "företag för en dag", kan inget gå fel. Att jag dessutom fortfarande gillar kladdkaka är ett mysterium.

Det är jobbigt att sakna någon så som jag saknar dig!



Mina fina fotovänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback