I can't explain

Fredag(Lördag) 19/2-11

Haha fin uppdatering! Har helt enkelt haft otroligt mycket för mig idag, som den business kvinnan jag är. Slutade 10.00, men satt kvar på skolan ett tag och pratade med min trevliga klass. Kände mig dock yr hela dagen, så att gå på stan en stund efter gjorde väl inte saken så mycket bättre. Dock lyckades jag hitta mig en vit skjorta som jag ska ha på "Beatles" - konserten. Därefter drog jag mig hemåt, läste svenska, tog mig lite mat i magen och övningskörde till musikskolan för att sedan sjunga mellan 16.00-18.30. Gick bra och jag fick även beröm för min sång!

Efter det blev jag upphämtad av Linnea som körde oss till Elin där även Jenny, Rebecka, Elin och Alle var! Efter ett tag kom även Filip förbi och vi startade vårat lilla "filmmaraton". Jag var dock så trött, som jag alltid är nu för tiden. Så vid nio höll jag på att somna. Hur tror ni då att jag kände mig vid kvar i ett då vi drog hem? Rätt sliten. Borde ju egentligen sova nu, men jag hade fått en kommentar. Så den ska jag svara på nedan :) Jag hade i alla fall en grymt trevlig kväll, var ett bra tag sedan jag träffade Elin och Linnea. Så det var riktigt roligt! :)

Anonym om Give me that peace and joy of your mind:
Hur gör du så att det blir tjockt mitt i texten i menyn där du skriver om dig själv? Skulle vilja veta hur man gör...

Svar: Om du vill göra texten tjock, så lägger du till < b > före ordet som ska bli tjockare och sedan < /b > efter ordet(eller meningen för den delen). Ta dock bort mellanrummen mellan de ovan. Skulle jag skriva ut dem så skulle "före ordet som ska bli tjockare och sedan" bli mörkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback