I just can't get enough

Lördag den 26/2-11

Godmorgon gott folk! Om en dryg halvtimma ska jag bege mig mot Felicia, därefter ska vi dra vidare där vi så småningom träffar upp Hanna och Emma för en fika. Var ett jäkla bra tag sedan jag träffade dem, så det blir nog toppen! Vad som mer är toppen är att dagens väder är strålande sol och plusgrader. Tror jag kommer att dö av värmeslag då jag går utanför dörren. Vi har trots allt haft kring -32 grader, så en liten skillnad är det ju. Märkte just nu att det är 13 grader i solen. Herregud, det är ju sommar!

Glöm förresten inte frågestunden nu! Inlägget är lite längre ner på bloggen, så fortsätt kommentera nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback