I just want you for my own

Shiet! Kroppen värker, som att jag har tränat hela dagen. Vilket jag egentligen har gjort då jag har pluggat fysik(dåligt skämt), men att jag sedan har suttit på en skoter i två timmar kan nog påverka det där rätt mycket. Var så otroligt skönt att köra omkring. Även fast mätaren stod på de sista litrarna så körde jag järnet, till stan och till skelleftehamn. Körde som en galning gjorde jag väl också, eller lite i alla fall. Man måste spara på naturen som sagt, men nog var det underbart! Träffade även upp Ville, Alle, Victor, Simon, Olivia och Erica som var i rävabacken och åkte. Körde sedan hem med dem, mycket trevligt!



Nu ska jag strax börja gå till bussen, spenderar som sagt kvällen med Sara och det blir nog toppen!


Kommentarer
Postat av: olivia

Du, jag fick ditt sms!! WOAHA(L) Somnade du tillslut;)?

2011-02-13 @ 14:48:12
URL: http://oliviaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback