I want to have you right beside me

Johan kom som sagt hit ikväll. Vi poppade oss lite popcorn, hällde upp julmust och efter några minuters kämpande med xbox:et gav det med sig och vi kunde börja se "Walk the Line". Har sett den ett x antal gånger, men jag kan fortfarande se den och inse hur fin den verkligen är. Hur som helst hade vi en mycket trevlig kväll :)

Nu ska jag snart bege mig mot sängen. Imorgon är jag och min bror hemma själva då mor och far beger sig till Jokkmokk på den stora marknaden. Så vi får se vad vi hittar på! Jag och Erica har tänkt fara ut på en skidtur om vädret tillåtet, så jag håller mina tummar och tår för det!



En bild jag hittade i arkivet på min dator nyss. Från mitt första Piteå Summergames med laget med en vinst. Är jag som står i mitten med svart pannband, om jag minns helt rätt. Detta var trots allt i 8:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback