I'm so much stronger than before

Måndag den 14/2-11

Så är det den dagen då man åter igen känner sig som mest ensam. Dagen då alla par gullar som mest, medan jag sitter och tröstäter geléhjärtan jag fick av min mor och far. De ville väl helt enkelt inte att jag skulle bli allt för ledsen? Nämen jag tar inte denna dag så seriöst egentligen, kul att man får lite godis på en vardag kanske man skulle kunna säga? Kul med alla gulliga par i alla fall!

Fick tillbaka mitt engelskaprov idag och det resulterade i ett starkt VG med två poäng från MVG. Kan säga att det satt bra i min betygskista! Jag och engelska har liksom aldrig kommit överens, så att få detta betyg gjorde helt klart min dag! Har dock gått omkring och haft en riktig träningsvärk i ryggen. Ändå har jag inte gjort ett skit. Så detta beror helt på skoterturen i lördags. Kanske körde lite för mycket och lite för hårt? Elin försökte att ge mig någon slags massage, men det resulterade bara i att jag satt och höll inne ett skrik på NK:n. Jag gillar träningsvärk, men i mildare former.

Ikväll ska jag sitta framför fysiken som en pluggande nörden jag är. Provet imorgon ska verkligen inte gå åt skogen, även fast jag känner att det kommer att göra det..


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag avskyr den här dagen för jag tycker det är så fel att ha en dag när man ska tvingas uppvakta någon annan istället, för att själv göra det när man själv känner för det helt utan anledning så det betyder något speciellt! Jag bojkottar alltid den här dagen även om jag inte är singel för jag tycker verkligen inte om det. PS.Du är minst lika gullig som paren :)

2011-02-14 @ 23:31:02
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback