I've heard it all before

Vad händer?! Har inte uppdaterat på mer än tolv timmar och folk bara rusar in på bloggen! Tror att min teori om att blogga mer sällan kanske ändå funkar? Hur detta nu går ihop. Om jag inte uppdaterar borde ju ingen kolla in, eller?

Har haft en helt okej dag idag! Det enda som var mer eller mindre positivt var väl skidorna som gick finemang. Ner för backar, upp för backar och ut i snön. Att vädret sedan var otroligt vackert gjorde mig på ett bra humör. Borde ha en kamera med mig 24/7, för vackert, det var det! Sedan skulle det sitta fint med några snygga fall från diverse klasskamrater.

Kvällen har jag till mesta del spenderat med min fina vän Filip. Blev mycket snack och sedan filmtittande. Vi såg "Dumma Mej" som verkligen var underbart gullig. Bra gjord var den också! Inte nog med det så åt vi popcorn! Vi åt dem dock före vi såg filmen, så det var ju lite annars, ingenting negativt då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback