Just give me time to find

Jag blev faktiskt förvånad att jag hade fått mig ett par frågor på bara några timmar. Har valt att inte visa kommentarerna. Dels för att jag kanske inte svarar på alla, men också för att det ska bli lite mer spännande för er. Ni ser inte vad de andra har kommenterat, så ni vet inte vad som är frågat och inte. Hur som helst tycker jag att ni ska fortsätta kommentera! Klicka här för att komma till inlägget!

Vet inte vad jag ska skriva mer i detta inlägg. Som ni vet har jag pluggat ikväll, som jag gör alla andra dagar i veckan. I helgen kommer det dock inte att bli något som helst plugg(även fast jag lär klämma in det någonstans). Jag är helt enkelt en businesswoman, så jag har en fullbokad helg. Vilket känns bra! Ska bli skönt att komma ifrån all grammatik, logaritmer och annat som hört till natur.

Fortsätt nu att ställa frågor!

 

Kommentarer
Postat av: friska frågor, man tackar!

Har vi en date snart?:$

Vem av dina vänner är mest lik dig?

Vem av dina vänner är mest lik dig i sättet?

Vad är det bästa med att heta Madelene?

Har du ett par rosa vantar?

En rosa mössa?

En lila tröja?

En grön halsduk?

Favoritfärg?

Hur jobbigt är natur till en skala 1-10?

Är man dum i huvudet om man har ig i engelska b?

Har du någon rosa ögonskugga?

Hur lång tid tar du dig på morgonen?

Vad gör du hellre:

Aldrig mer blogga / Aldrig mer få träffa din bästa vän

Oskuld tills 40 / ha sex på en väldigt offentlig plats

Aldrig mer äta godis / gå upp 20 kg

Fiska / simma

Rita / leka

Spela sims / äta räkmacka



2011-02-24 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback