Över hela denna jord sker katastrofer terrormord

Torsdag den 3/2-11

Jisses(Taget från Scooby Doo) vad det snöar ute! Helt galet! När jag stod och väntade på bussen hem från musikskolan höll jag på att blåsa iväg. Inte nog med det så var min älskade uppförsbacke inte att leka med då jag klev av bussen. Isfläckar under pudersnö uppskattas alltid, eller?

Min dag har varit helt okej. Torsdagar är inga dagar jag uppskattar. Speciellt inte då vissa slutar före tio då man just och pass har kommit igång. Det enda positiva var väl att engelskauppsatsen gick riktigt bra! Om man ville kunde man skriva om slutet till den boken vi har läst, så det gjorde jag och den var klar på en dryg halvtimma = sluta liiite tidigare.

Fick ett sms idag om att fara på någon spelning nästa vecka och fota lite. Blir alltid lika glad i hjärtat då folk frågar :) Vet dock inte om jag kan fara, men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback