So take a look at me now

Nu är väl den ultimata frågan: VAD HÄNDE?! Bara fem unika besökare från att vara ett nytt rekord. Vart kommer ni ifrån? Någon person som har länkat mig på någon blogg eller hittade ni hit bara genom att klicka runt? Kan säga att ni är varmt välkomna och jag hoppas att ni stannar. Även fast mitt liv inte är så glamouröst som Kissies.

Spenderade kvällen hemma hos Linn där vi tittade lite på tv, pratade och åt popcorn. Som jag alltid gör. Popcorn och tekakor är min kostcirkel, onyttig och bra. Visserligen kanske man inte skulle överleva på det, så en bra diet kanske?

Nu ska jag bege mig mot sängen. Vissa har inte sovmorgon imorgon som vissa andra teknikare har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback