This will be the first and the last time

Onsdag den 16/2-11

Fin uppdatering igår. Känner dock hur bloggen blir mer och mer oviktig. Hur intressant är det att läsa om mitt liv dagarna i ända och om detta ständiga pluggande? Inga kommentarer får jag heller. Vilka I-landsproblem jag har.

Dags att ta upp hur dagen har varit? Jo mina äpplen, den har varit rätt okej. Alla lektioner funkade fint och svenskaanalysen blev framflyttad, bra och dåligt på samma gång. Hade gärna gjort bort den så att säga. På matten ägde jag och Ramona, gick riktigt bra så att säga. Därefter hade vi gympa där vi fick prova på boxning. Mycket intressant och en GRYM träning! Mina ryggfiléer, som jag hade träningsvärk i sedan skoterturen är nu lika ömma som innan samt resterande delar av kroppen. Sedan jag slutade fotboll har jag verkligen gått ner mig, för vältränad, det är jag då verkligen inte!

Ikväll blir det plugg som gäller, som vanligt då. Kanske ska ta och sy in en skjorta också som börjar bli lite för stor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback