Everybody has got a hungry heart

Tisdag den 22/2-11

Hallå! Sitter här, lite halv nerkylen efter en prommis ner till OK. Antog att kylan skulle hålla sig nere vid -13 grader då jag gick dit, men solen kände för att gå ner. Så när vi sedan kom hem var det -23 grader. Kan säga att mitt huvud dog lite smått, men nu håller det på att värmas upp igen.

Dagen gick fort och smidigt. Hade bara fysik, matte och kemi idag eftersom NK:n blev inställt. Så 14.20 satt jag på bussen hem och snackade skotrar med Ville och Jonte. Jag har aldrig ansett att jag har varit bra på skotrar, men jag förstår ju pricipen med dem. När jag satt med dessa två grabbar var jag totalt lost, fattade absolut ingenting. Så jag försökte att se smart ut och log lite till svars då de hade avslutat någon mening om att ändra inställningarna på skotrarna så att hästkrafterna inte gick ner på 10.

Vi fick även veta idag att svenskaprovet vi skulle haft på torsdag är framflyttat till nästa onsdag. Så det jag har att göra ikväll är att börja så smått att plugga till tyskaprovet och engelskaverben. Alltså ingenting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback