I always get this awesome feeling when you're around

Söndag den 6/2-11

God förmiddag! Sitter här och har en riktigt intensiv smärta i magen. Tur att jag vet vad det beror på, annars skulle jag bli riktigt rädd. Har proppat i mig med Ipren nu, så jag hoppas innerligt att smärtan försvinner inom en snar framtid.

Blev ingen särskilt bra uppdatering på bloggen igår, men jag kände att den fick ligga åt sidan. Hur som helst hade jag en riktigt trevlig kväll med Johan och hans vänner Johan, Alexander och Erik. Såg på melodifestivalen, som jag tycker blir sämre och sämre för varje år? Samt kollade runt på andra kanaler. Fick även visa mina skills i snooker. De måste ha trott att jag var galen i det, hehe. Fick även sällskap till bussen då det var dags att dra sig hemåt!

Nu under förmiddagen har jag pluggat kemi i en och en halv timma samt fotat liite. Hade även tänkt ta en tur med skotern, men tydligen hade batteriet bara lagt av, såå jag har fått stanna inne idag. Kanske lika bra så att magen kan lugna ner sig lite.




Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Håller med!♥ Synd bara att jag har fullt upp typ hela tiden :/

2011-02-06 @ 21:19:48
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback