Bliss

Ikväll kom inte bara Olivia hit, även Linnea och Fellepelle. En mycket trevlig kväll med brudarna! Synd är väl att man inte ses så ofta och lika synd är det att vi inte har några bilder tillsammans. Eller jo, nog har jag massor på datorn, men skulle jag lägga upp någon här skulle jag vara rätt död.

Jag glömde ju att skriva om kemiprovet, det fruktade kemiprovet. Mina damer och herrar, det gick vägen, utan några som helst problem! Jag är förvånad, förbryllad, chockad och allt som hör till. Jag hade inställt mig på att jag skulle vara på gränsen till G, men nu känns det verkligen jättebra. Som att den stora stenen som tyngde mig bara försvann och gav med sig ett leende :)

Nu beger jag mig strax till sängen. Vet inte när det blir någon uppdatering imorgon. Ska på rep med sångeleverna samt orkestern imorgon mellan 18.00-20.00. Så om jag har tillgång till datorn mellan skolan och genrepet återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback