Who's that guy?

Tisdag den 1/2-11

Första februari idag och det firade jag gott med en sovmorgon till åtta. Därefter hade jag en härlig mattelektion, en dryg fysiklektion och sedan en härligt lång lunch. Jag, Elin, Elmira, Carro och Filip hade minst sagt roligt på bänkarna där vi satt i minst en timma. Folk på skolan måste trott att jag var galen, för jag fick allt några skrattattacker och det behövdes verkligen.

Jag och Elin var dessutom helt flummiga på NK:n. Så som det brukar vara och det var härligt, även fast vi fick lite blickar mot oss. Man ska bjuda på sig själv och det var väl det vi gjorde..

Ikväll ska jag bege mig hem till Elmira där det väntas att bli en pluggstuga med även lite bak. Man måste få i sig lite socker då man pluggar. Så det blir nog riktigt riktigt trevligt!



Jag gillar att jag ser ut som en kines eller japan på bilden, eller kanske en katt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback