Why it's so hard for me

Torsdag den 24/2-11

Hallå! Ursäktar min sena uppdatering. Beror helt på att jag har varit sjukt stressad mellan skolan och sången. Såg någonting otroligt vackert ute då jag gick från bussen, så jag SPRANG upp för backen man annars ska passa sig riktigt noga för. Slängde in väskan och drog med mig kameran ut. Är man fotofantast så är man. Bilderna blev dock inte lika bra som bilderna jag kunde ha tagit i morse. På bussen satt jag bara och drömde mig ut till den kalla kylan och den underbara dimman som låg över vattnet. Det gjorde mig så underbart lycklig i själen :')

Dagen gick rätt fort eftersom vi inte gjorde allt för mycket under lektionerna för en gång skull. Hade våran sista lektion med våran historia/samhälls lärare. Lite sorgligt då han verkligen var riktigt bra, så man kan hoppas att "vikarien" är någorlunda bra. Resterande lektioner rullade på bra, lite tjaffs på engelskalektionen mellan oss brudar som jag tror alla var rätt less.

Nu ska jag ta tag i plugget. Ser fram emot helgen så jäkla mycket. Tror att den kommer att bli fantastisk!


Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg! haft en bra dag?

2011-02-24 @ 19:07:30
URL: http://juliaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback