You feel like paradice

Onsdag den 2/2-11

Hallå! Hur är det med er? Jo tack, med mig är det bara bra! Känner att humöret nu är på topp igen och det minaa vänner, det känns bara toppen! att jag sedan har haft en superdag gör väl inte humöret nå sämre. Matteprovet gick nämligen riktigt bra. Fast, det brukar ha en tendens att sluta med raka motsatsen, i alla fall för mig då det gäller prov. Så jag får hoppas att detta är ett undantag. Inte nog med det så gjorde jag hela tre mål på skridskorna och jag som inte ens är bra på det? Jag ska dock inte ta åt mig äran. Hade ett superduktigt lag och jag tror att alla fick göra minst ett mål, så lite stolt blev man ju :') Nämen hela klassen var bra, så creds for you!

Eftersom matteprovet är bortgjort och engelskan inte riktigt går att plugga till då vi ska skriva en uppsats, så ska jag börja skriva upp lite kemi. Det provet kommer minst sagt att bli spännande, speciellt för att ingen i klassen fattar någonting.



Bjuder på denna mycket fina bild på mig - happyface!


Kommentarer
Postat av: mikaela

finaste madde <3

2011-02-05 @ 20:38:07
URL: http://mikkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback