You need to have something to give before you get

Tisdag den 8/2-11

Sitter nu och lyssnar på en gubbe med en riktigt härlig dialekt, lite pitemål skulle man kunna säga. Han pratar om Ursviken, inte dåligt alltså! Har ju fått höra det ena och det andra om Ursviken, men han talar gott om oss. På tal om Ursviken. Idag då jag stod och väntade på bussen, lyssnade jag som vanligt på musik. Plötsligt hör jag ett brummande likt en skoter. Plötsligt kommer fem skotrar körandes på vägen, som om det skulle vara någonting helt normalt. Det märks att man bor lite utanför schtaan så att säga.

Nu ska jag sätta mig med tyskan och plugga in lite glosor, sedan blir det fisk till middag! Därefter ska jag kanske vara med Olivia, beror på hur bussarna går och hur sent det blir. Tror hur som helst att det kan bli bra! :)

Dagens mening:
Madde, klipp inte av dig ditt hår. Annars ser jag inte vart jag ska gå när vi har lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback