Can't explain why it's so hard for me, so hard to see

Var tänkt, eller jag hade bestämt, att jag skulle vara hemma ikväll och ta det lugnt. Tji på mig. Erica, Olivia och Simon kom med bilen och nästan stormade in huset. Så då var det bara att fixa till sig. Här hemma hos mig dunkades det musik och efter ett tag kom även Alle. Därefter drog vi vidare till Simon för att se på film. Bilfärden var minst sagt spännande med banankartonger flygandes och trånga baksäten. Filmen vi sedan såg var inte riktigt min typ av film, så jag och Erica satt mestadels och pratade eller halvsov. Kort därefter kom även Adam, Jonte och Victor förbi. Mycket trevligt! Blev sedan en minst sagt spännande hemfärd med skrattattacker. Har lite ont i kinderna faktiskt.

Nu snart hade jag tänkt lägga mig. Imorgon blir det plugg heeela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback